افزایش ممبر واقعی و رایگان تلگرام

ربات افزایش نجومی ممبر کانال شما کاملا رایگان

افزایش ممبر واقعی و رایگان تلگرام

ربات افزایش نجومی ممبر کانال شما کاملا رایگان

افزایش ممبر واقعی و رایگان تلگرام
در عرض دو روز به بیش از ۵۰۰ هزار ممبر برسید
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
Wednesday, 17 Khordad 1396، 07:56 PM

گزارش پایگاه اطلاع رسانی.yjc_1

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ جلسه علنی امروز به ریاست پزشکیان در ساعت حدود 9 صبح آغاز شد.
در حدود ساعت 10 و 30 دقیقه، حادثه تیراندازی در درب ورودی مجلس آغاز شد و بر اساس برخی خبرها به نقل از شاهدان عینی  چهار نفر  با تیراندازی یکی از تروریستها زخمی شده  و روی زمین افتادند. سه نفر از زخمی ها از حفاظت و خدمه مجلس بودند و یک نفر نیز از مراجعه کنندگان به مجلس بود.
در ساعت 10 و 42 دقیقه درب های ورودی مجلس بسته شد ولی جلسه علنی مجلس ادامه یافت. تعدادی از نمایندگان مقابل درب های ورودی و خروجی مجلس تجمع کردند و خواستار خروج از صحن علنی بودند اما چون با خروج نمایندگان مجلس از حد نصاب می افتاد از خروج آنان جلوگیری شد. 
مقابله با تروریستها در بیرون صحن جریان داشت که در ساعت 11 و 50 دقیقه لاریجانی به همراه جمعی از نمایندگان وارد صحن شد و ریاست جلسه علنی را بر عهده گرفت. در این حال بالگردهای نیروی انتظامی بر فراز مجلس به پرواز درآمدند و همه درب های ورود و خروج مجلس بسته شد و در راهروی اصلی ورودی مجلس هم نیروهای امنیتی و حفاظتی حضور یافتند.
در این زمان هنوز هیچ خبری از دستگیری یا کشته شدن مهاجمان منتشر نشد و گفته می شد که مهاجمان هنوز در طبقات مخصوص دفاتر نمایندگان حضور دارند.
به هیچ یک از خبرنگاران و نمایندگان هم اجازه خروج از صحن علنی داده نشد. خطوط ارتباطی تلفن های همراه نیز از داخل به بیرون قطع شد و به صورت یک طرفه بود.
در بیرون مجلس نیز خیابان های منتهی به مجلس مسدود شد و نیروهای امنیتی و انتظامی در آنجا حضور گسترده داشتند. برخی شنیده ها حکایت از مجروح شدن هفت تا هشت نفر داشت و بنا بر برخی گفته ها مهاجمان همچنان متواری بودند و تلاش برای دستگیری آنان در خیابان های اطراف ادامه داشت.
برخی شنیده ها هم حکایت از آن داشت که مهاجمان وارد محوطه مجلس شده و خود را به دفتر نمایندگان رسانده اند که البته این خبر از سوی حفاظت مجلس تأیید نشد.
 ‏اوضاع در راهروهای مجلس تحت کنترل نیروهای امنیتی درآمد و  شنیده شد که فرد حمله‌کننده به محاصره درآمده است. در ساعت 12 و 5 دقیقه  برخی خبرها از آن حکایت داشت که مهاجمان هنوز در طبقات ساختمان دفتر نمایندگان متواری هستند و در این هنگام تیراندازی به حیاط داخلی مجلس کشیده شد  و صدای تیراندازی از آنجا به گوش می رسید و برخی نمایندگان قصد ترک جلسه برای بررسی موضوع تیراندازی را داشتند ولی مجلس به کار عادی خود ادامه داد. 
به گفته نماینده تهران ضاربان سه نفر بودند که مجهز  به دو قبضه کلاشینکف و یک قبضه سلاح کمری (کلت) بودند. 
وزیر کشور هم که در جلسه هیئت دولت حضور داشت با اطلاع یافتن از این حادثه جلسه را ترک و  اعلام کرد که شاید جلسه شورای تامین استان تهران برای بررسی حادثه مجلس و حرم امام تشکیل شود. در ساعت 12 و 27 دقیقه خبر رسید که مهاجمان در طبقه چهارم ساختمان دفاتر نمایندگان در محاصره نیروهای امنیتی قرار گرفتند.
در این حال همچنان جلسه علنی به حالت عادی ادامه داشت و نمایندگان در حال ارائه تذکرات شفاهی بودند که  مدیرکل ضد تروریسم وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در درگیری با تروریستها و  در پی پهن کردن حلقه محاصره نیروهای حفاظتی و امنیتی درساختمان اداری مجلس، یکی از تروریستها به هلاکت رسید و یک نفر هم بعد از شکست در اهداف، خود را منفجر کرد. البته درگیریها برای دستگیری یا هلاکت تمام تروریستها در طبقه چهارم ساختمان دفاتر نمایندگان همچنان ادامه دارد.
رئیس مجلس هم در پایان جلسه علنی امروز مجلس در  واکنش به حادثه تروریستی امروز مجلس گفت: حرکت تروریستی علیه مجلس اقدامی بزدلانه بود. علی لاریجانی با اشاره به حمله تعدادی از تروریست ها به ساختمان نمایندگان مجلس آن را اقدامی بزدلانه و سبک دانست و افزود: حتماً با این افراد برخورد جدی شده است.
وی با تشکر از نمایندگان مجلس برای حفظ آرامش و ادامه جلسه علنی خاطر نشان کرد: تروریست ها به دنبال مسئله سازی هستند به ویژه آنکه جمهوری اسلامی ایران قطب فعال در مبارزه با تروریسم است.
لاریجانی تصریح کرد: حتماً نیروهای امنیتی با این افراد برخورد خواهند کرد و مشکل حل خواهد شد. در این لحظه صدای مرگ بر آمریکا صحن علنی مجلس را فراگرفت.
رئیس مجلس افزود: تروریست ها چهار تن بودند که به ساختمان نمایندگان  وارد شدند و در جریان تیراندازی، نیروهای یگان ویژه وارد عمل شدند.
لاریجانی گفت: ترتیبی خواهیم داد که نمایندگان و خبرنگاران به صورت منظم و با امنیت از مجلس خارج شوند.
 
جزئیات حادثه تروریستی مجلس
موافقین ۱ مخالفین ۰ 96/03/17

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی